لطفاً از تجربیات واکسن یک سالگی تون بگید
ممنون

۹ پاسخ

راحته تب نداره درد هم نداره تو دست هم میزنه

من یکم پیش زدم اما بیشتر از پسرم خودم گریه کردم

البته واسه همه اینجوری نیس سیستم ایمنی بچه من ضعیف بود

یکی جدید به پای بچه میزنن ک روده رو تحریک می‌کنه پسر من افتاد رو اسهال و استفراغ دو روز امروز خدارشکر بهتره دکتر هم بردم گفت واسه این واکسن جدیده هست ک داخل پاش زده وگرنه داخل دست سبک هست اینو گفتم ک یه عده نیان بگن ویروس بوده

یکشنبه دخترم زد اصلا تب نکرد و سبک بود

از همه واکسن ها سبک تر خودشه،تب هم نداشت پسر من.

راحته

واکسن خیلی خوبی بود خداروشکر خوب گذشت حتی پاراکید هم لازم نشد

از همه واکسن ها سبک تر حتی تبم نداره

سوال های مرتبط