۳ پاسخ

بهش میگن واکسن دوستی.انقدک بی دردو...

برای دخترم شش سال پیش زدم از همه واکسن ها بهتر بود . بهش استامینوفن بده کمپرس بزار .

۶سال پیش برای پسرم زدم فک میکردم سخت باشه ولی نه خداروشکر معمولی بود

سوال های مرتبط

مامان زندگیم مامان زندگیم ۱ سالگی
مامان مامان پسته مامان مامان پسته ۲ سالگی
مامان Elina Janam🩷🫀 مامان Elina Janam🩷🫀 ۲ سالگی
مامان سلین مامان سلین ۱ سالگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۴ ماهگی
مامان عزیزم مامان عزیزم ۱۲ ماهگی