حس میکنم باز میخواد یکار دیگ بکنه 🥲 مثلا زمینی بیاد
اره.
نه قطعا نهههه
نه متاسفانه
قطعا نه ربطی به حس ششم نداره ذره تاکتیک ها و رفتاراشو تا الان کنار هم بچینی میبینی اینم یه داستان جدیده
نه...
من که حس خوبی ندارم به این آتش بس دیشبم تاصبح بعداز آتش بس دیگه خوابم نبردازخودجنگ انقدر استرس نداشتم الان انگار بلاتکلیف شدیم
نه حسم میگه باز یه نقشه دیگه داره کله زرد پیر
نه.
آره.
نه عزیزم
نه.
اره.
نه.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.