اره من تا ۱۲ روزگی درد داشتم
بله طبیعیه تا بخیه هات نیفتن همینه....من تا روز ۱۷ دردشدید داشتم رفتم دکتر معاینه کرد نزدیک ۱۵سانت نخ از واژنم درآورد خیلی بهتر شدم الانم درد دارم وای کمه وقابل تحمل
منم همینطوری بودم برای درد بهت شیاف ندادن؟ اگه دادن استفاده کن درد آرام میکنه داروهاتم سروقت بخور
داروهاتو میخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.