۱ پاسخ

منکه وقتی شیرخودم میدم غذاش آماده نباشه اول شیرمیدم یه۱۰دقیقه بهدش غذامیدم
اینم رفلاکس داره
ولی برای شیرخشک یکساعت فاصله میزارم.اخه هروقت گشنش بشه گریه میکنه

سوال های مرتبط