تقریبا 10 خرداد
سزارین بین ۳۸تا۳۹هفته تمام میزارن
برای من زده 10خرداد یعنی اول خرداد وقت سزارین بگیرم 🥺
۲۴تیر باشه خوبه
من ۱۰ خرداد تاریخ زایمانمه
دکترم گفته یکم بستری شم
شما همون دهم بستری میشی
۱۰هم،۱۳هم
وای خداکاش منم زودتر وقت زایمانم برسه خسته شدم دیگه 🥹🥺😭
سزارین رو معمولا از دوهفته زودتر از
تاریخ زایمان سونو ان تی انجام میدن
گاهی تا یه هفته قبلش هم ممکنه وقت بدن
یک هفته ۱۰ روز زودتر میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.