خانما کسی قرص متیل دوپا ۲۵۰ مصرف کرده ؟

۸ پاسخ

من روزی دوتا

من روری یکی میخورم از ۲۰هفته .

من فشار خون دارم روزی ۳تا میخورم

من روزی دوتا

واسه فشار خون بالاعه
من اسپرین هم میخورم

بله من روزی دوتا میخورم

بله من مصرف میکنم

اره من هر روز قبل ناهارمیخورم

سوال های مرتبط

مامان جوجوصورتی🩷 مامان جوجوصورتی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری