۴ پاسخ

ماهی چون جیوه داره تا پایان یکسالگی ممنوعه

معمولا میگن زیر یک سال ماهی نخورن بهتره.

نمی‌دونم از کی مجازه ..ولی ماهی خیلی سرده ندی بهتره چون ادویه هم نمیشه بزنی بهش

نه ندادم

سوال های مرتبط

مامان علی و اسما🐥🌱 مامان علی و اسما🐥🌱 ۳ سالگی
مامان 💙shahan مامان 💙shahan ۱۳ ماهگی