مامانا شما ب بچه هاتون ماست میدید

۹ پاسخ

دختر من اصلا دوس نداره خیلی دوس دارم بخوره فقط گاهی انگشت میزنه

من میدم از ۶ ماهگی خداروشکر خوبه هیچیشم نشده😅

پروبیوتیک پرچرب میدم

دکتر دخترمن گفت از۷ماهگی ماست پروبیتیک بدم

حداقل تا ۱ سالگی نده
من از ۲ سالگی ب دخترم محلی دادم هم شیر هم ماست

اره ماست ماجان

سلام بله میدم

اره اصلا خوشش‌نمیاد

دکتر گفت از ۸ ماهگی بدم

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی
مامان عماد و امیرعلی مامان عماد و امیرعلی ۵ ماهگی