۷ پاسخ

عزیزمممم 😍 عالیه

یچه منم بدو تولد ۳۲۰۰ بود قد ۴۹‌دو‌ماهگس شده ۶۳۰۰ قد ۵۸

پسر من ۴ کیلوعه😔

چرا اخه من عکس هر بچه نی نی که تو گهواره میبینم ذوق میکنم براشون🥹🥰😅
انگار نه انگار که خودم سه تا دارم🤣البته با، باباشون چهارتا😅😅😅

اره عزیزم خیلی خوبه چشم بد به دور

ااای خدااااا ریختشو ببین🥰🥰

ماشالله ب موهاش

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🩷😍🧚 مامان توت فرنگی🩷😍🧚 ۶ ماهگی