۱۴ پاسخ

پسر منم دوماهگی 62 قدش بود و وزنش 6

من قدش ۵۵بود و وزنش ۵۱۵۰

قدشو مطمئنی نوزاد ۲ماهه؟؟ قدبلنده ماشالله

عزیزم واکسن زدی برا اورهان ؟
سخت بود ؟

پسر منم ۳۳۰۰وزن تولدش بود ،دو‌ماهگی ۶کیلوبود ووزنش ۶۱بود وجزو قد بلنداس،از استاندارد بلندتره

چ شیری میخوره

به به چه پسر قدبلندی.
همچیش عالیه

چند روزشه ؟

عاليه به خصوص قدش دختر من دو ماهگي قدش ٥٧/٥ وزنش ٥٧٠٠ بود

عالیه عزیزم ماشالله بهش

عالیه

آره خوبه دختر من ب دنیا آمدنی ۳۴۰۰ بود دو ماهگی ۵۳۰۰ گفتن وزنش کمه

عالیه مخصوصا قدش فک میکنم قد بلند هست پسرت

قدش فک کنم باید ۶۴ باشه.وزنش خوبه.

سوال های مرتبط