۴ پاسخ

بچه باید تا ۲ سالگی کمه کم تا ۱۸ ماهگی شیر بخوره ...برعکس کسایی فکر میکنن شیر خشک خاصیت نداره تو جاهلیت موندن
چون بسیار خاصیت داره اهن و ویتامین اگه خاصیت نداشت بچه باهاش جون نمی‌گرفت بزرگ شه...اینو من میگم که پسرم ۳ بار جراحی شد و کلا شیر خشکی هست
هنوزم غذا نمیخوره شیر میخوره سن بچه ها جوریه الان لج میکنن واسه غذا نخوردن
بهداشت همیشه حرف مفت میزنه خیلی توجه نکن بمنم همینو گفت

کم کم قطع کنی بچه آسیب نمیبینه یهو قطع کردن اصلا خوب نیس

چرا ؟ دلیلش چیه ک‌شیر ندی چون ۱۳کیلو نرماله وزنش نه زیادع نه کم

حذف کن اگه صبح میدادی یا بعد از ظهز

سوال های مرتبط