۴ پاسخ

خیلی... من ک نگرفتم

این خانومه کیه؟اون آقاهه کیه؟

مادرشوهرم برام جشن گرفت من هیچ کار نکردم راحت بودم😂

حالا جشن لازمه حتما😐

سوال های مرتبط