۷ پاسخ

نان خوشمزه تر از آپتامیل

ببلاک خوشمزش من همشو امتحان کردم ببلاک مزه بهتری داره

نان عالیه

اپتامیل پرونوترا ام خوشمزه اس

ببلاک خوبه سبکه

اگه بچه ت نارس به دنیا نیومده بهش نان۱ بده تاشش ماهگی براش خوبه سبک تره بهترمیخوره

نان بده نان خوبه مزه اش

سوال های مرتبط