شیر کاکائو ضرر داره برا بچه؟

۸ پاسخ

منم شنیدم ضرر داره کمتر میدم

بارانم عاشقشه اما بخاطر قند و کالری زیادش من سه شیره گرفتم تو شیر قاطی میکنم میدم بهش میگم بیا خودمون شیر کاکائو درست کنیم

نه بابا فقط پر انرژی میشه همین

دختر من عاشق شیر کاکائو
هرچیزی که کاکائویی باشه
عاشقشه ولی کم بهش میدم

نه عزیزم بده

زیر سه سال شکلات ممنوعه،البته هر از گاهی دخترم بستنی شکلاتی میخوره

نه فقط یکم انرژی میده چون کاکائو داره وگرنه خیلیم خوبه

من گاهی میدم

سوال های مرتبط