۱۱ پاسخ

نه خوبه ساده و قشنگ

ن خيلي خوب شده😍

خامت شله با کارت پولی چیزی مرتبش کن یکم

نه خیلی خوشگله بهشم مییاد خوشمزه باشه

میتونی شکلات تخته ای رنده کنی بریزی روش

باید تو ظرفی بزاری صاف باشه ن گرد هلال

روکش کیکت خامه با شکلات تخته ای؟؟؟

فقط اگ ی ظرف دیگ داری بزار کیکتو وگرنه اینجوریشم قشنگه😍

😍😍😍نه خیلیم قشنگ شده خودم ک کیف کردم از هنرت عزیزم

نه قشنگه ظرفش جالب نی

توی ظرف بهتری بذار اوکیه

سوال های مرتبط

مامان سوین مامان سوین ۴ سالگی