اره میشه. پودر قند بزن سرد باشه بعد فرم بده. میتونی شکلات تخته ای بنماری کن و خامه و پودر قند کمی و بزاری سرد بشه بعد فرم بده
به نظرم همون شکلات تخته ای رو آب کن بریز روش ترافلی شکلات چیپسی چیزی اگه داری بریز با توت فرنگی تزئین کن
اره باید فرم بدی
اره من درست کردم خامه و همزنتو بذار تو فریزر نیم تا یک ساعت بمونه بعد در بیار خامه و نوک قاشق وانیل و ی قاشق شکر بریز هم بزن ب اندازه ۱۰ دیقه قشنگ فرم میگیره
اگه توش نشاسته ذرت بریزی میشه فرمش بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.