من اصلا نمیخورم 😐اتفاقا بیشتر دوغ و لواشک ترش چون حالمو خوب میکنن شیرینی هم میخورم
اویشن خونریزی رو بیشتر میکنه مخصوصا دمنوشش
نهایتا همون روز اول یه دمنوش گل گاوزبون یا یه چای نبات جهت آروم شدن دردام میخورم، اگه مامانم باشه هم یه کاچی چیزی درست میکنه برام
آره درسته خونریزی رو زیاد میکنه ولی درد و کم میکنه...
من حتما باید یک وعده کاچی یا فسنجون رو بخورم تو پریودی.
برای خونریزی هم هر ۶ ساعت یدونه مفنامیک اسید جوابه....
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.