عزیزم طبیعیه بچه ها تو سه ماهگی یکم کنجکاو و بدقلق میشن دکتر به من گفت برو یه جای تاریک خوابالوش کن و بعد هرجوری هست بهش شیر بده
اگه شیشه میخوره کمتربهش بده تاسینه رو بگیره اگه گشنش میشه باقطره چکون شیرخشکوبهش بده
ترانه بچه گانه بزار
نوک سینه نداری؟
چرا مگه شیرخشک میخورد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.