۵ پاسخ

عزیزم طبیعیه بچه ها تو سه ماهگی یکم کنجکاو و بدقلق میشن دکتر به من گفت برو یه جای تاریک خوابالوش کن و بعد هرجوری هست بهش شیر بده

اگه شیشه میخوره کمتربهش بده تاسینه رو بگیره اگه گشنش میشه باقطره چکون شیرخشکوبهش بده

ترانه بچه گانه بزار

نوک سینه نداری؟

چرا مگه شیرخشک میخورد

سوال های مرتبط