۱۰ پاسخ

نه درست نیس این موضوع
رحم بعد زایمان خیلی آماده س واسه بارداری بعدی
حتما بی بی بزن

عزیزم من یکسال پریود نمیشدم وای حامله شدم

والا فک نکنم درست باشه

کی گفته پریود نشی باردار نمیشی 🤣🤣🤣🤣
میخاسته گولت بزنه
تبریک میگم

نه درست نیس و احتمال بارداری هست
باید پیشگیری کنید

راس نیست اتفاقا رحم خیلی فعاله زود میگیره

منم پریود نمیشم ولی جرات نمیکنم جلوگیری نداشته باشیم

چ ربطی داره وقتی زایمان میکنی امکانش هست دوباره باردار بشی

ن کی گفته پریود نشی هم باردار میشی باید جلوگیری کنی حتما ربطی نداره اصلا

وای حامله نشی با بچه دو ماهه 😵‍💫😵‍💫😵‍💫

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم و ساجده مامان تو دلیم و ساجده هفته بیست‌وپنجم بارداری