شوتی میرم خونه خودم
من هربار میرم این حسودارم برمیگردم خونم
الان تصمیم نمیگیرم میذارم چندساعت بعد ببینم حسم تغییرمیکنه یانه
نمیرم دیگه اونجا تا خودشون متوجه کمرنگ شدن حضورم بشن و پیگیر بشن
سریع میرم از اونجا
اونجارو سریع ترک میکنم
نمیمونم و نمیرم کلا جایی ک قرار باشه اضافی باشم یا باهام برخورد بد انجام بدن یا خونوادمو کوچیک کنن یا عصابم خورد بشه نمیرم و قید ادم رو میزنم
من الان عمل صفرا کروم بچمم گوچیک دیرور مامان غر غر کرد امدم خونه خودم سعی کنبد قدد زندگی خودتون بدونین
سعی میکنم رفت آمد کم کنم
زود اونجارو ترک میکنم
کمتر میرفتم اونجا
نمیرم
منم سالی یه بار میرم ولی تو همون هفته های اول خسته میشم میگم کاش برگردم ولی نمیتونم چون راه خیلیی دوره البته مامانم خیلی گیر میده کیه که از خونه پدر مادر بدش بیاد مامانم سر همه چیز گیر میده چیزی هم نمیتونم بگم اگه بگم هم باز دعوا میشه
نمیرم رابطم کم میکنم🫠هم خودشون متوجه بشن هم شخصیتم حفظ شه
خیلییی کمتر میرم اونجا
خب اونجا نمیمونم
سعی میکنم زود برگردم خونه م یا لااقل ازون جا برم
نمیمونمممم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.