۵ پاسخ

من اینو دارم
بیرون میزارم
چون روش ننوشته یخچالی

برامن هردو یخچالیه ولی آهن رو زمستون تو محیط خنک میذاشتم الان ک هوا گرمه هردو یخچال
روشون نوشته بعد باز شدن تو یخچال نگهداری بشه
بروشور بخون

یسری هاشون روش نوشته بعد از باز شدن داخل یخچال بمونه من جفت شو یخچال می‌ذارم چون روش نوشته

من یخچال میذارم خیالم راحتتره

بیرون ولی جای خنک کمتر از ۳۰ درجه

سوال های مرتبط