۸ پاسخ

امیدوارم زودتر بااشتها بخوره نی نی🥰
بشقابش شبیه مال دخترمنه🙃

هعی🥲

خیلی سخته عزیزم

چیا توش ریختی

دختر من همش میپره گلوش عق میزنه یا باید خیلی آبکی باشه یا اینجور چیزارو نمیتونه بخوره 🥺

بچه من ک یه قاشقم نمیخوره

به نظرم پوره ترش کن تا بخوره من وقتی نمی‌خورد میریختم تو میکسر میخورد

وای آدم واقعا میسوزه خوشمزه درست کن هزارتا چیز میز مفید بریز هی براش وقت بزار با عشق درست کن بعد نمیخورن آی حرصم میگیره دلم میخاد بزنمشششش😒😂

سوال های مرتبط