۴ پاسخ

من امروز پرسیدم با تامین اجتماعی ۳ تومن

ما بیمه داشتيم ۱۱ ماه پیش۲ تومن پرداخت کردیم بدون بیمه رو نمیدونم

عزیزم دوقلو مگه سزارین اجباری نیستی

بچه اولته؟

سوال های مرتبط