۸ پاسخ

دیروز ظهر😐

من ۴ روزه قطع کردم

۲۰ روزی میشه

بیست و یک و نیم میخاستم از شیشه بگیرم توو لیوان بهش بدم ک نخورد کلا

من تقریبا دوماه گرفتم
ولی تدریجی از ۱۸ ماهگی شروع کردم

من تا دوسال میخام بدم چون شیر پاستوریزه به هیچ عنوان نمیخوره

من 4 روزه از شیر گرفتم

مهرپارسال

سوال های مرتبط