دیروز ظهر😐
من ۴ روزه قطع کردم
۲۰ روزی میشه
بیست و یک و نیم میخاستم از شیشه بگیرم توو لیوان بهش بدم ک نخورد کلا
من تقریبا دوماه گرفتم
ولی تدریجی از ۱۸ ماهگی شروع کردم
من تا دوسال میخام بدم چون شیر پاستوریزه به هیچ عنوان نمیخوره
من 4 روزه از شیر گرفتم
مهرپارسال
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.