۶ پاسخ

نههه توروخدا نرو پیشش افتضاح ترین پزشک هستن

من که تحت نظرشم پریود بشم میرم پیشش این ماه فعلا که نتیجه نگرفتم

اره خیلیا نتیجه گرفتن وای من نه

چندساله اقدامی

دکتر خوبی هست نرفتم ولی شنیدم خوبع

الان چ دکتری میری

سوال های مرتبط

مامان ایلمان💙 مامان ایلمان💙 ۲ ماهگی