هیچی . شیرخشک بده چون هیچ راهی نداره دیگه کمترم میشه ازین ب بعد
شیر خشکبده
اخ کدچقد تاپیک شیرم کمع. میبینم یاد خودم میوفتم 🤕
شیرخشک کمکی بده
شیرخشک کمکی بده و نه خودتو اذیت کن ن بچه ی طفلک رو،چرا مقاومت میکنید در برابر شیر خشک ؟؟؟ ۱۰ماه بهش شیر دادی دیگ عزیزم،کنارش کمکی بده
پودرگالاکتومید ،دلستر ،ابگوشت ،کله پاچه مغزیجات ،از همه مهمتر خواب کافی
شیرت کم نیس بچت بزرگتر شده بیشتر میخوره من خودن به شخصه شیرم افتضاح کم بود خوب از همون نوزادی کمکی بهش دادم دیگه ۱۰ ماهگی شیر خودمو ندادم بهش واقعا اذیت شدم
جودوسرپرک بخور
گوشت بخور
رازیانه
فلفل سیاه رو چایی
مال منم کمه
دخترمموابستس همش شیر میخاد وقتیم میبینه کمه گریه میکنه
غذاهم میدم بهش ولی بازم شیر میخاد
لاکتاول
رازیانه
ابگوشت
اینا عالیه
پودر ترومام بعد صبحانه نهار شام یه لیوان حل کن تو اب یا اب میوه بخور بهترینه
قرص لاکتاول بخور
دلستر و قطره شیر افزا هم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.