ابش سرد نمیشه؟
من آپتامیل میدم همینجور میشه
اپتامیل؟؟؟
ببلاک اینطور نیس ک
اول آبجوش باید بریزی بعد یع قاشق ک شیر خشک میریزی یه هم بزن بعد دوباره بریز و هم بزن هر قاشقی ک میریزی هم بزن بعد قاشق بعدی رو بریز
اول اب بریز بدشیرخشک
شیرش اچ آ؟
اشکال نداره شیرخشکایی ک چربیشون زیاداینجورمیشن منم بیومیل پلاس میدادم همینجورمیشد
چ شیریه؟
میگن دورانی هم بزن ولی تا محکم تکون ندی میمونه😂 من یکم تکون هم میدم ، وسط شیر خوردن در بیار دوباره هم بزن بهش بده من اینکارو میکنم اگه مونده باشه هم باز میشه، اولش اب کم بریز بعد شیر خشک رو بریز خوب مخلوط کن بعد بقیه ابشو بریز اینجوری هم خیلی خوب حل میشه
شیشه شیر پسر منم همین مدله منم هرچقدر تکون میدم آب و داغ تر بر میدارم بازم ی تیکه گوله میشه
فک کنم شیر خشکش خوب نیس...شاید منقضی شده
عزیزم یدونه ازین لیسک های پلاستیکی سایز کوچک هست که واسه شیزینی پزی استفاده میشن بخر با اون اروم هم بزن ، هم بهداشتیه هم به شیشه شیر اسیب نمیزنه راحتم حل میکنه بدونه حباب
من که اول اب جوش ولرم رو میریزم بعد شیر خشک رو به صورت دورانی هم میزنم هیچوقت تهش نمیمونه
اگر دیدی تهش موند خیلی اروم برعکس کن بعد بازم دورانی هم بزن
شیر خشک نان اینطوریه
برای منم یارانه ی هست اصلاپ حل نمیشه خسته شدم اهمیت نمیدم دیگه میدم توش دون دون میمونه ثدلشه اون
برای منم بعضی وقتا اینجوری میشه حتی تکون میدم باز تهشو نگا میکنم میبینم باز مونده
منم همینطوری میشد حالا با قاشق هم میزنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.