۷ پاسخ

ی ذره بنداز تو آب خیس بشه بعد پوستش بکن هسته دربیار تیکه کن بنداز تو فرنی هم بزن تا باز بشه توش

من پوست و هستشو میگیرم با گوشتکوب برقی تو مواد فرنی له میکنم

همراه با فرنی بپز له میشه

وقتی فرنی یا حریره اش پخت
پوست خرما رو بکن و له کن تو غذاش

هنگام پخت یا بعد از پختش هم میشه

سلام عزیزم
من پوستشو میگیرم همراه ارد برنج و اب میزارم بپزه

بشور پوست و هسته و شوبگیر له کن قاطی کن

سوال های مرتبط

مامان معجزه و تو دلی مامان معجزه و تو دلی ۱ سالگی