تو سوپ بچه هاتون پیاز میزنین؟

۹ پاسخ

من تازگیا دارم میریزم تو غذاش

من میزنم خیلی کم ک بوی سینه مرغ بگیره

من از هفت ب بعد زدم ولی سن فرزند شما نباید بزنید نفاخه

من ریز میکنم با کره یکم تف میدم بعد بقیه مواد اضافه میکنم

دکتر دخترم گفت الان نه

من میزنم

سن دختر شما نباید بزنی
من از هفت زدم دیگ

سالم میندازم بعد برمیدارم

من میزنم

سوال های مرتبط

مامان زینب سادات مامان زینب سادات ۱ سالگی