۵ پاسخ

میتونی پودر پیاز بریزی ک پختش طعم بدی نده ب سوپ

من میریزم پخته شد برمیدارم بعد میکس میکنم
بدون پیاز خیلی بوی بدی داره بچم نمیخوره اوق میزنه🤕😐

ن من نمیندازم

من میندازم برا میکس برش میدارم

اره کمی

سوال های مرتبط