۹ پاسخ

اره عزیزم به کم از ۷ ماه مجازه

من نه

من میریزم

من نه

من درسته میندازم
غذا که پخت از داخلش در میارم مابقی غذاشو میکس میکنم بخوره

بله حتما

بله یه مقدار کم
البته از هشت ماهگی مجازه من از اول هفت ماهگی ریختم

پياز از هفت ماه ب بعد مجازه

اره من همیشه میترسم اصلا بوی بد مرغ و گوشت رو پیاز میگیره

سوال های مرتبط

مامان شاه پسرم 💙😍💙 مامان شاه پسرم 💙😍💙 ۱۴ ماهگی
مامان علی جان🐣🦋 مامان علی جان🐣🦋 ۱۲ ماهگی