خانم های عزیز .
داشتن ترشح آبکی تو این هفته طبیعیه؟؟😕

۳ پاسخ

بعله

اره عزیزم ترشح تو بارداری طبیعیه.اگر بدبو بود و خارش و سوزش داشتی باید ب پزشک مراجعه کنی شاید عفونت باشه.

اگه کم باشه اره

سوال های مرتبط

مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پسرم🩵🩵 مامان پسرم🩵🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان امیر رضا مامان امیر رضا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فاطمه‌و‌هادی مامان فاطمه‌و‌هادی ۴ ماهگی
مامان نخود فرنگی 🫛🩵 مامان نخود فرنگی 🫛🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نَوا🩷 مامان نَوا🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی❤️ مامان نی نی❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه خدا 💗 مامان معجزه خدا 💗 هفته سی‌ویکم بارداری