۴ پاسخ

من صبحانه حریره بادوم با ارد برنج دادم و موز هم بعدش له کردم توش شیرین میشه بیشتر دوس داره

دختر منم اصلا نمیخورههر چی درست میکنم

چجوری درس کردی

وای دختر منم 😫

سوال های مرتبط