۳ پاسخ

تاپیک هام هست. مثل خودمون گاهی با نون گاهی خالی هرجور بخواد ذائقه اش فرق می‌کنه هربار

من همین کوکپهای خودمون و میدم دستشون گاز میزنت مبخورن
کوکوی عدس
کوکوی کدو هویج هم برا خودشون درست میکنم میخورن خالی

من همین مواد کوکویی ک برا خودمون درست میکنمو برا دخترم جدا تو ی ماهیتابه با روغن کم شعله کم میزارم اول قشنگ بپزه بعدش سرخ میکنم با برنج میدم

سوال های مرتبط