۲ پاسخ

اره تا موقع زایمان فقط بادام و موز و خرما بخور اگه قند هم نداری بستنی هم بخور بزار ۳ کیلو بشه

عزیزم هزینش چند بود؟

سوال های مرتبط

مامان سدیس♡ماهلین👶🏻 مامان سدیس♡ماهلین👶🏻 ۴ ماهگی