هر چی میریم بالاتر تکون های بچه ها بیشتر میشه یا کمتر؟

۱۰ پاسخ

واسه من که بیشتر شده فعلا

من رفتم بالاتر دیگه غضروفای دستشم حس میکنم یا کله شو میکوبه 🤪

بیشتر و قویتر میشه

عزیزم باید با قدرت تر و منظم باشه
ولی واسه بعضی زیاد واسه بعضی ها کم

واسه منم زیاد الن انگار فوتبال بازی میکنه اکور وقتا بیداره

بیشتر میشه دیگه

واسه من نسبت به هفته های قبل کمتر شده

برای من انگاری داره لگد زدناش کمتر میشه ولی حرکتاش بیشتر

باید بیشتر حس بشه ومنظم

کمتر و محکم تر

سوال های مرتبط

مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 روزهای ابتدایی تولد