۲ پاسخ

جو دوسرپرک رو بزار با آب بجوشه و بپزشه که له بشه بعد هرچیزی که میخوای بریزی توش رو بریز و میکس کن مثلا خرما و موز و انبه و وسیب و هرچیزی ولی خرما و سیب رد باید بزاری بپزه

تاپیک هام

سوال های مرتبط

مامان 𝘼𝙧𝙨𝙖𝙢👑 مامان 𝘼𝙧𝙨𝙖𝙢👑 ۱ سالگی