خانومای گل،
هزینه سونو NT دکتر شاکری رو کسی می دونه؟

۲ پاسخ

دلیری هم خوبه من اونموقع ۱۶۰۰ میگرفت انتی..جنسیتم دقیق میگه

من ۱۶ اسفند وقت انتی داشتم که نبود شاکری رفتم صدرا تهران‌پارس واقعا راضی بودم و جنسیت و گفت

سوال های مرتبط

مامان انگری برد مامان انگری برد هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته هفدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته یازدهم بارداری