۳ پاسخ

آره من از یکسالگی برای فرنی و اینا شیر گاومیش پاستوریزه استفاده کردم براش

بله ک میشه

فکر کنم اگه حساسیت نده میشه داد
البته بستی قند داره زیاد نده

سوال های مرتبط

مامان مانلی ❤️ مامان مانلی ❤️ ۲ سالگی
مامان مانلی ❤️ مامان مانلی ❤️ ۲ سالگی