۹ پاسخ

ببین عزیزم کلا هرچیزی زیاده رویش بده
کم بخوری مشکلی نیست

من از روزی که فهمیدم باردارم دارم توت فرنگی میخورم تا الان😅

الکیه

اینقدری که توت فرنگی خوردم هیچی نخوردم😂 طوریمم نیست

اگر راست بود تا حالا من زایمان کرده بودم که روزی یه کاسه میخورم فک نکنم

من اول بارداری زیاد خوردم اگه بود خدا نکرده تاالان افتاده بود

من که خوردم قبلا

نه اتفاقا توت فرنگی خیلی مفیده هم برا جنین هم خودت

ن والا

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وپنجم بارداری