#بچه #شیرخشک#پوشک#تب

تصویر
۸ پاسخ

نکن از قدیم گفتن دوری و دوست

ببخشیدا دیوانه ای مگه
خوب پول ساخت و ساز رو نگه دار طلا بگیر ی چندوقت دیگه پس اندازکن تو شهر خونه جدا بخر

من حاضرم تو یه اتاق رطوبت دار زندگی کنم فقط از این خونه کوفتی بریم دیوار به دیوارشون هستم

از یه طرف هم شاغلم پسرم میمونه با مادرشوهرم نمیدونم چیکار کنم بلاتکلیف موندم کس هم ندارم راهنمایی کنه

تو همون روستا جای دیگه ای نمی‌تونین بسازین؟زمین دیگه ای نداره پدر شوهرت

خب ی طرف خونه مادرشوهرت رو بسازید بلکه واسه خودتون دو طبقه زدید
اگه مادرشوهرت خوبه چرا که نه
بعدا پول جمع میکنید شهرم خونه میگیرید

منم دارم توخونه مادرشوهرم زندگی میکنیم،آشپزخونم جداس فقط،زمین داریم هرکاری کردن که زمین وبفروشن طبقه بالای ننش بسازه من نزاشتم،گفتم چن سال اینجا زجرکشیدم ک زمین وبسازه طبقه بالای مادرشوهد انگار داری تو عمارت فوضول زندگی میکنی

اگه مادرشوهرت خوبه که بساز چه اشکالی داره ولی همون اول سند بگیر بزن به نام خودتون

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۴ سالگی
مامان رادوین مامان رادوین ۴ سالگی
مامان ایلی جون مامان ایلی جون ۴ سالگی
مامان فاطمه کیافر مامان فاطمه کیافر ۴ سالگی