#تب#کودک#شیرخشک#پوشک

تصویر
۱۰ پاسخ

نساز که با مادرشوهر تو یه ساختمون اشتباه همون خونه ای که داری و بازسازی کن من تو یه ساختمون بودم جز اعصاب خوردی هیچی نداره

ده سال طبقه بالای مادرشوهرم نشستم ، و دو طبقه مال خودمون بود ، اون اومده بود طبقه پایین خونمون نشسته بود
میخای زندگی کنی ، خوش باشی ، همون دور باش
خونت کوچیک باشه ولی از مادرشوهرت دور باشی
۴ ماهه دارم زندگی میکنم
خونمو ول کردم اومدم یه خونه دیگه
جزئیاتش رو بخام بگم یه رمان میشه
همونجایی هستی بشین
پس انداز کن ، طلا بخر ، انشاالله یروز یه خونه بزرگتر یه جای دیگه میخرین

به نظرم نساز عزیزم پس انداز کن طلا بخر

اگه دوری دوربمون حتی اگه تویه اتاق داری زندگی میکنی

اعصاب آروم و دوری از داستانای مادر شوهر به قناس بودن خونه می ارزه
سر جات بشین و آرامش و آزادیت با هیچی عوض نکن

طلا بگیر تا بعد ببین چی میشه.نرو توو ساختمون اونا

همین پولی ک میخوای خرج اینجا کنی رو جمع کن چندسال دیگ واسه خودتون خونه یا زمین جدا بخرین

خونه مادرشوهرت مال وراث هست درآخر دردسر میشه اصلا نسازی

دوستای گلم یادم رفت بگم با مادرشوهرم تو یه حیاط هستم ولی جدا زندگی نمیکنم خوردوخوراکمون یکیه بخاطر پولش میگم خونه خودمون بمونه یا طبقه بالا رو بسازم

اگه مادرشوهرت خوبه بساز اگه فک میکنی اذیت میشی طلا بخر در کل مستقل بودن بهتره

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۴ سالگی
مامان رادوین مامان رادوین ۴ سالگی