نداشتن
ولی جدا میتونی بخری
من مادرشوهرم تیکه تیکه هر سری یه چیزیشو خرید
اگه کاسه ابگوشت منظورته من ترجیح میدم بلور باشه.سرویسای خودم نداشت ولی اونی که مادرشوهرم برام گرفته خودش فله گرفته همچی داره.ترشی خوری ماست خوری ابگوشت خوری تک نفره و دونفره.ازین گل آبی های قدیمیه ولی دوسشون دارم دم دستی خوبی
برا من ن چینیم کاسه داشت ن اکروپال اینو بعد اومدیم خونمون فهنیدیم
آبگوشت خوری اصولا ندارن ارکوپالا
من هفته پیش یه دست دم دستی خریدم
پلوخوری خورشت خوری پیش دستی پیاله و یک دیس
کاسه منظورت کدومه
بزرگ یا کاسه های ماستی
جدابخری خوبه
مصرفشون بالاس
۶ سال پیش خریدم کاسه داشتن
کاسه ابگوشت خوری منظورته ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.