#تب#کودک#شیرخشک#پوشک#فرزند

تصویر
۹ پاسخ

خونه خودت اشپزی کن خورد و خوراک تو جدا کن. خونه اش نرو

تو هم هی بگو آی کمرم آی پام

والا تنها چیزی که به ذهنم میرسه خونه ات رو جدا کنی، وقتی خورد و خوراک یکی باشه خیلی سخن میشه چون خونه اون باید بپزی صدتا کنارش برات درمیاد کل کارای خونه میفته گردنت، هی کم کم بعضی کارا رو انجام نده، و اینکه آخرش شما باید تو روی این خانواده وایسی تا بتونی راحت بشی، زیاد رو دادی اینجوری شدن

عزیزم بد عادتش دادی فکر فردای خودت باش از همین الان تمرین کن عادت کنیدگفت گازو تمیز کن بگو مامان غذا خوردین یه دستمالم بکش یه نپتون بده بهش بگو نمیتونی جاروبرقی بکشی بعد هروعده یه نپتون بکش منم چندروز یبار جارو برقی برات میکشم.دیگه پر رو بازی در آور خیلی رک بگو ببخشید نمیتونم دوتاخونه رو همزمان تمیز کنم بدنم نمیکشه منم خونه دارم بچه دارم فردا چیزیم بشه کی به داد منو بچم میرسه دلسوز دارم یه لیوان آب دستمون بده؟ شوهرتم باهات دعوا کرد نترس جوابشو بده بگو من نمیتونم ناراحتی خودت بروبراش تمیز کن دوبار دعوا کرد جوابشو دادی دیگه نمیگه خوبه ده روز دعواتون باشه کوتاه نیا عادت میکنه.
چون واقعا بدن ما مثل زنای قدیم نیست من خودم از مادربزرگ پدرم بیشتر درد دارم اون سالمه من دستو ‌پام درد میکنه همیشه کمر درد دارم سر درد دارم همیشه مریضم چون از بچگی کار ازم کشیده مامانم

من موندم چرا شوهرت انقد وابسته بوده زن‌گرفته خب مگه میشه تو نمیز کنی

من نمیفهم چرا تو باید کارای یه کی دیگه بکنی یعنی چیییی؟ اعصابم خورد شد .عروس گرفته نوکر که نگرفته بزار شوهرت بچشه بره کاراشو بکنه رو دادی خواهر .به نظرم یه جا باید جلوش وایستی حتی به قیمت خراب شدن .چطور خوانوادت اجازه میدن دخترشون که این همه براش زحمت کشیدن بره نوکری یکی دیگه بکنه .برو خونتو جدا کن مستاجر ی شرف داره تا این مدلی زندگی کردن .

اولين اشتباهت اينكه تو يه خونه هستين دوميشم اينكه اشپزخونتون يكيه من جاي شما باشم يه گوشه خونه رو اشبزخونه ميسازم يا كه كلا بلند ميشم مستاجري شرف داره به اينكه زير منت باشي و كلفتي هم بكني

من تو یه ساختمونم نه خورد و خوراک یکی نیست از همون اول عروسیمون میخواست یکی کنه من نزاشتم جدا میپزم خودش خونشون رو جمع می‌کنه یه بار دوسال پیش عمل کرد کمرشو دو ماه کمک حالش بودم دیدم بدتر داره اذیتم می‌کنه دیگه نرفتم یه سالی هم میشه قهرم ولش کنا عادتش دادی کم کم. دیگه نرو سعی کن جدا غذا بپزی برای خودتون

کلا انگار وظیفه منه کل کارهاشون بکنم.بخدا همش روی اجاق گاز رو تمیز میکنم میرم سرکار میام خونه میبینم یه جوری کثیف کرده نگو یه بار نمیگه عروسم تمیز کرده نزارم کثیف بشه غذا میخورن نون میریزه زمین از روی نون میره اینور اونور یه جارو نمی‌کشه

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۴ سالگی
مامان رادوین مامان رادوین ۴ سالگی