پوشک
جیش
لالا
خانوما قشنگه یانه

تصویر
۱۰ پاسخ

نه انگار قدیمیه ،این قیمت نمی ارزه

من وقتی چهار سالم بود مامانم از اینا خزیده بود
خیلی قدیمیه

نه سلیقه من نیست

خیلی قدیمی شدن قیمتش هم خیلی زیاده

دوسش ندارم ❤️

رنگش جالب نی

رنگش جالب نیست

مونده به وسایلای خونت
از نظر خودم که اصلا پسندم نیس همچین چیزا

نه عزیزم قدیمیه

سلیقه من نیس

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان 👑پسری👑 مامان 👑پسری👑 ۳ سالگی
مامان مهلقا مامان مهلقا ۳ سالگی
مامان دخترم🫀 مامان دخترم🫀 ۳ سالگی
مامان delin مامان delin ۳ سالگی
مامان bardiya مامان bardiya ۴ سالگی
مامان دلوین مامان دلوین ۳ سالگی
مامان دخترم بنیتا🥰 مامان دخترم بنیتا🥰 ۳ سالگی
مامان دیان مامان دیان ۳ سالگی
مامان شاهان🧸🫧 مامان شاهان🧸🫧 ۳ سالگی
مامان دخترم بنیتا🥰 مامان دخترم بنیتا🥰 ۳ سالگی