۳ پاسخ

عزیزم شما از قرص دروسبلین راضی بودی؟ مطمئنه؟
عوارضی نداشت برات؟ من تازه شروع به خوردن کردم

روکین.

منم مارولین میخورم دیگه گیر نمیاد ولش کردم نمیدونم چه غلطی دارن میکنن با قرصها

سوال های مرتبط

مامان مامان آنیا مامان مامان آنیا ۲ سالگی