۳ پاسخ

براچی استفاده میکنی عزیزم؟
دوفامد فک میکنم همون دوفاستونه
منم برای مرتب شدن پریود استفاده میکنم و تو اقدامم هستم،مشکلی نداره اگه باردارم شی جای نینی رو سفت میکنه

آره عزیزم من از دکتر پرسیدم بهم گفت اگر باردار نباشی پریودت رو منظم میکنه اگرم باردار باشی جای بچه رو سفت میکنه

برا چی میخای استفاده کنی

سوال های مرتبط

منتظرم دوباره منتظرم دوباره قصد بارداری
مامان محمد حسینم مامان محمد حسینم هفته بیست‌وسوم بارداری