سلام خانم های کرمانی بگید کجا رفتید یا میرید سونو انومالی هزینه چقدر میگیره

۲ پاسخ

من میرم پیش دکتر مریم دلیلی.دکتر خیلی خوب مهربون با سواد هست و خیلی تو سونو تبحر داره.2 و خورده ای شد فکر کنم

من مغفوری میرفتم خیلی خوب بود

سوال های مرتبط

مامان آیلین و خداداد مامان آیلین و خداداد هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دختر قشنگم🥹💕 مامان دختر قشنگم🥹💕 هفته بیست‌وهشتم بارداری