۸ پاسخ

فقط دكتر مهدوي

فقط خشتی . عالیه و و کار کشته و قیمت هاش واقعا یک سوم قیمت های جاهای دیگست ‌‌
باور کن اولین دکتریه ک دیدم بیخودی نمیگه بچه نمیچرخه و...خودش بچه رو مبچرخونه و همه جاشو نشون میده

من شنبه واسه آنومالی می‌خوام برم پیش افشین رضازاده.خیلی تعریفشو شنیدم

من کلینیک کمیل رفتم پیش دکتر بهنوش احمدزاده

من دوتای قبلیو دکتر جواربیان و دکتر طهماسبی میرفتم ک دوتا واقعا باحوصله وقت میذارن
دکتر طهماسبی گرون تربود
خیاط بهبهانی هم خیلی خوب بود

من رفتم مدقالچی

من تمام سونوهام پیش دکتر مهدی پور بودن عالی بود

فاطمه مهدی پور
فاطمه شریفی

سوال های مرتبط

مامان داداش‌ِ آجی آهو🩷💙 مامان داداش‌ِ آجی آهو🩷💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پارساوصدرا مامان پارساوصدرا روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملی  💓🎀 مامان دخملی 💓🎀 هفته بیست‌وسوم بارداری